FAQ

WELKE BETAALMETHODEN ACCEPTEER JE? 

Bij ons kan er betaald worden met IDeal, Visa & Mastercards, Sofort en Bancontact.

HOE VEILIG IS MIJN PERSOONLIJKE INFORMATIE?

Active Nutrition houdt zich aan de hoogste industrienormen om uw persoonlijke gegevens te beschermen met de beste beveiligingsoplossingen. Uw creditcardgegevens en persoonlijke gegevens worden tijdens de verzending gecodeerd met behulp van SSL 
(secure socket layer-technologie), die op internet veel wordt gebruikt voor het veilig verwerken van betalingen.

 

VERZENDEN JULLIE INTERNATIONAAL? 

Op dit moment verzenden wij alleen naar Nederland en Belgie.

 

HOE LANG DUURT HET VOORDAT MIJN BESTELLING WORDT VERZONDEN? 

Voor alle artikelen geldt een verwerkingsperiode voordat ze worden verzonden. 99% van de bestellingen verlaat het magazijn binnen 1 dag na betaling. Per email laten we u weten wanneer uw artikelen zijn verzonden. 

 

MIJN BESTELLING IS NIET OP TIJD AANGEKOMEN, WAT MOET IK DOEN? 

Als uw artikelen om welke reden dan ook niet binnen 45 werkdagen na de aankoopdatum arriveren, neem dan contact op met info@activenutrition.nl

 

HOE LANG DUURT DE VERZENDING?
Onze pakketjes worden verzonden met PostNL. Alle bestellingen worden binnen 1 werkdag vanuit ons magazijn verzonden. Houd in piekperiodes rekening met maximaal 2 werkdagen. 

 

HOE WORDT HET PAKKET GELEVERD? 

Dit is afhankelijk van waar u woont en welk product u bestelt. Het pakket wordt bij u thuis, in de brievenbus, op de veranda of bij het plaatselijke postkantoor afgeleverd met een bericht in uw brievenbus. De meeste bestellingen kunnen worden opgehaald bij 
uw plaatselijke postkantoor zodra u een kennisgevingsbrief in uw brievenbus ontvangt. Dit gebeurt ook als de postbode heeft geprobeerd het pakket bij je thuis af te leveren, maar er niemand 
was om het in ontvangst te nemen en het nergens veilig kon worden achtergelaten. 

 

HOEVEEL VRAAGT U VOOR VERZENDING? 

Wij verzenden onze pakketjes geheel grátis met PostNL.

 

VAN WAAR WORDT MIJN PAKKET VERZONDEN? 

Ons magazijn is gevestigd in Nederland. 
Als u hierover meer informatie nodig heeft, kunt u contact met ons opnemen via info@activenutrition.nl.

 

WAT ALS IK EEN BESCHADIGD/DEFECT PRODUCT ONTVANG?

Als u een beschadigd of defect product van de Website heeft ontvangen, stuur ons dan een foto- of videobewijs van de schade en wij sturen u onmiddellijk een nieuw werkend item (uiteraard gratis).

 

IK HEB EEN VERKEERD VERZENDADRES GEZET / HEB DE VERKEERDE VARIANT 
GEKOZEN! KAN IK VERANDEREN?

Als dit bij u gebeurt, stuur ons dan zo snel mogelijk een e-mail op info@activenutrition.nl, dan kunnen wij er wellicht voor zorgen. In dit geval kunnen we echter niets garanderen, omdat al onze artikelen doorgaans onmiddellijk na uw bestelling worden verwerkt en dezelfde dag of de dag erna worden verzonden. Als uw 
bestelling al in het verzendproces zit, kunnen we deze niet stoppen. Neem toch contact met ons op, want het bekommert ons nog steeds en we zullen in ieder geval proberen te helpen. We weten hoe frustrerend het kan zijn om te betalen voor iets dat je niet kunt gebruiken. Let op: als we de bestelling niet kunnen annuleren, zullen we geen restitutie uitvoeren als je je producten op het verkeerde adres hebt besteld.

 

KAN IK MIJN VERZENDADRES WIJZIGEN?

Nadat u een bestelling heeft geplaatst, gaat de informatie rechtstreeks naar de verzendafdeling. De verwerking ervan duurt 1 werkdag. Hierna stuurt de verzendafdeling de trackingcodes naar de gegevensinvoer om de trackingcodes bij te werken en een verzendbevestiging per e-mail naar de klant te 
sturen. Als u dus wijzigingen in uw verzendadres moet aanbrengen, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice nadat u uw bestelling heeft geplaatst, zodat wij dit mogelijk voor u kunnen regelen. Zorg ervoor dat alle door u verstrekte informatie correct is voordat u uw bestelling indient, om verlies van post of andere ongelukken te voorkomen.


OPMERKING: Voor alle klanten die een ander verzendadres hebben opgegeven dan hun vaste adres: wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of niet-bezorgde pakketten en/of als u bent verhuisd buiten het adres dat u ons hebt opgegeven.